2009. szeptember 30., szerda

Cukros-diós alma

Ma nagyon megkívántam valami édességet, de sütni nem volt kedvem. Ekkor ugrott be, hogy van itthon pár ropogós alma, így egy lábasban feltettem vizet forrni. Tettem bele három kanál kristálycukrot és egy zacskó vaníliás cukrot, majd amikor a víz felforrt, akkor az alaposan megmosott, kicsumázott, cikkekre felvágott almát a vízbe tettem, és pár percig, ez persze ízlés kérdése, főztem.
Majd leszűrtem óvatosan az illatos almát, vigyázva, hogy ne törjenek össze, de nem öblítettem le hideg vízzel, csak jól lecsepegtettem. Ezután egy tálkába tettem, megszórtam cukorral, itt ajánlom a kristálycukrot, finomabb vele, és még egy kis vaníliás cukorral. Megint óvatosan összekevertem, majd a tetejét megszórtam darált dióval.
Egészséges, és mégis édesség. :D

Mindenkinek jó étvágyat kívánok hozzá. =)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése